Konkursy

Konkurs "Żaba w gardle"

Uczniowie klas 4-8 wzięli udział w konkursie plastycznym z okazji Międzynarodowego Dnia Tłumacza:

TŁUMACZ - Żaba w Gardle. Tematem konkursu było zilustrowanie wybranego, obcojęzycznego, związku frazeologicznego ze zwierzęciem w treści.
Konkurs zorganizował Włoski Instytut Kultury, Instytut Francuski, Instytut Cervantesa w Krakowie, Goethe-Institut, Wydział Filologiczny Uniwersytetu Jagiellońskiego przy wsparciu finansowym Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce.
Celem Konkursu było rozwijanie aktywności uczniów oraz upowszechnianie wiedzy na temat pracy tłumacza i różnorodności językowej.
Wszystkie prace zgłoszone na konkurs były bardzo ciekawe, poniżej przedstawiamy kilka z nich.

Harmonogram konkursów z języka angielskiego w roku szkolnym 2018/2019

W bieżącym roku szkolnym uczniowie mogą zgłaszać się do poniższych konkursów z języka angielskiego:

  • październik - międzyszkolny konkurs językowo-plastyczny "Żaba w gardle", klasy 4-8
  • listopad - konkurs kuratoryjny z jęz. angielskiego, klasa 8
  • styczeń - ogólnopolski konkurs języka angielskiego FOCUS "Winter 2019", klasy 1-8
  • kwiecień - międzyszkolny konkurs literacki "Creative Writer, 7th edition"

Wyniki konkursu 6. edycji konkursu Creative Writer

Znamy już zwycięzców 6. edycji konkursu Creative Writer. W tym roku uczniowie mieli za zadanie napisać wiersz związany z tematem ziemi i ekologii. 

I miejsce - Jan Staruch,  Dwujęzyczna Szkoła Podstawowa nr 1

II miejsce - Wiktoria Łukasiak, Szkoła Podstawowa Niepubliczna nr 38

III miejsce - Natalia Książek, Niepubliczna Szkoła Podstawowa nr 97

Zwycięzcom gratulujemy!

cwriting

6. Edycja konkursu "Creative Writer"

Zapraszamy wszystkich uczniów do wzięcia udziału w międzyszkolnym konkursie języka angielskiego "Creative Writer". W tym roku zadaniem uczniów jest napisać wiersz, którego tematem przewodnim będzie ziemia i ekologia. Praca powinna zawierać pomiędzy 8 a 10 wersów. Wydrukowane prace należy złożyć u nauczycieli języka angielskiego do 25 maja 2018.

cwriting